2
Voorschot

Antwoorden op vragen over jouw voorschotbedrag: hoe wordt het berekend, hoe kan je het aanpassen, wanneer ontvang je je voorschotfactuur, ...

Afrekening

Antwoorden op vragen over jouw afrekening: wanneer ontvang je je afrekening, wat als de meterstanden niet correct zijn, wat is een correctiefactuur, ...

Betalingen

Antwoorden op vragen over onder meer domiciliëring, wijzigen van rekeningnummer, terugbetalingen en herinneringen.

Facturatie

Antwoorden op vragen over onder meer jouw voorschotbedrag, afrekening, wijzigen van gegevens en verhuis.

Verhuizen

Antwoorden op vragen over onder meer je meter op het nieuwe adres, aansluitingen op gas en elektriciteit en het energieovernamedocument.

Klant worden & Contracten voor KMOs

Antwoorden op vragen over onder meer waarom en hoe je klant wordt, het wijzigen van persoonlijke gegevens en de EAN-code.

Tarieven & producten

Antwoorden op vragen over onder meer hoe je het sociaal tarief bekomt, wat het nachttarief is en wat het prosumententarief inhoudt.

Isolatie

Antwoorden op vragen over onder meer de duur van de werken, je je huis in aanmerking komt en de voordelen.

Zonnepanelen

Antwoorden op vragen over onder meer het ZonneDak, de terugverdientijd, de werking en het ideale dak.

Ketelonderhoud

Antwoorden op vragen over onder meer het onderhoudsplan, de factuur, jouw situatie als huurder en attesten.

Contacteer onze klantendienst

Bel ons

Boordevol energie beantwoorden we elke werkdag je vragen tussen 8 en 18 uur.

Momenteel zijn wij gesloten.